WÓJT GMINY KOLNO
ogłasza nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadr
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: jest niższy niż 6 %.
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kolno
Kolno 33
11-311 Kolno
woj. warmińsko - mazurskie
2. Określenie stanowiska:
- Stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadr,
- wymiar czasu pracy - 1 etat,
- rodzaj umowy o pracę: umowa na czas określony (możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony).
3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
a) wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat musi być osobą, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku ds. kadr,
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy lub wyższe i co najmniej 2 lata stażu pracy w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.
b) wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu biurowego MS Office,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa pracy, w tymw szczególności: Kodeksu pracy oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawy o pracownikach samorządowych, Karty Nauczyciela oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawyo szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,ochrony danych osobowych,
- zdolność organizacji pracy, dokładność, samodzielność w wykonywaniu obowiązków, odporność na stres, umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
- doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
- wykonywanie czynności kadrowych wobec pracowników urzędu i jednostek podległych, w tym w szczególności: prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy, zaświadczeń,
- bieżący nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi i szkoleniami pracowników,
- współpraca z Urzędem Pracy,
- prowadzenie korespondencji z zakresu spraw kadrowych,
- przygotowywanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz,
- obsługa PŁATNIKA – elektronicznego przekazywania dokumentów do ZUS-u,
- tworzenie projektów zarządzeń, decyzji, wniosków o wyrażenie opinii prawnej.
- obsługa merytoryczna Biuletynu Informacji Publicznej i zamieszczania treści będących w zakresie obowiązków.
5. Warunki pracy:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Kolno,
- narzędzia i materiały pracy: urządzenia biurowe, praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyjazdy służbowe na delegacje - szkolenia,
- drzwi odpowiedniej szerokości, natomiast w urzędzie brak jest windy i podjazdu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych (wejście po stopniach) oraz odpowiednio dostosowanej toalety.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie z załączonym wzorem),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- oświadczenia (zgodnie z załączonym wzorem):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż dane wymagane przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., zwanego dalej RODO w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Kolno,
- oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku.
7. Wymagane dokumenty należy składać:
w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie
Urzędu Gminy Kolno (pokój nr 3) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Kolno, Kolno 33,
11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor ds. kadr”, w terminie do dnia 10 lutego 2025 r. do godz. 15:30.
8. Inne informacje:
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu, a nie data stempla pocztowego/.
- Wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata (w tym CV, list motywacyjny, oświadczenia, kwestionariusz).
- Do dokumentów w języku obcym należy dołączyć kopie w języku polskim potwierdzone przez tłumacza przysięgłego. Wyjątkiem są certyfikaty potwierdzające znajomość języka obcego.
- Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszone osoby wybrane przez pracodawcę spośród złożonych ofert.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.kolno-gmina.pl/ (Konkursy i Nabory na stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kolno.
- Osoba wybrana w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadr zobowiązana będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.
INFORMACJA
W trybie art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję:
- Administratorem jest Wójt Gminy Kolno, który przetwarza dane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy i art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Damian Pająk, e-mail [email protected] Pani (a) dane osobowe przetwarzane będą tylko w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. kadr w Urzędzie Gminy Kolno.
- Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej, przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie:
- dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z przepisami prawa, - dane osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole (nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów), będą przechowywane przez okres 4 miesięcy a następnie odesłane lub zniszczone,
- dane pozostałych osób będą odesłane lub zniszczone niezwłocznie po zakończeniu procesu naboru. - Przysługuje Pani (u) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Przysługuje Pani (u) prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani (a) osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu.
- Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO.
Do wiadomości publicznej podano dnia 29 stycznia 2025 r.
Wójt Gminy
/-/
Mariusz Wrona