Szanowni Państwo,

dziękuję za korespondencję i wniesione uwagi.

Uprzejmie informuję, że szczegółowo sprawdziłem aktualną sytuację z działaniem naszej sieci na terenie Gminy Kolno i na ten moment Dział Techniczny informacje o stabilnej pracy naszych nadajników w tamtym rejonie.

Faktycznie pod koniec maja odnotowaliśmy pewne utrudnienia co mogło się przełożyć na dostępność usług dla naszych Klientów jednak aktualnie sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Jeżeli pomimo tego nasi Klienci natrafiają na jakieś niedogodności nie jesteśmy w stanie się nimi zająć bez przekazania do Działu Technicznego konkretnych przykładów z ich numerami oraz przykładowymi nieudanymi połączeniami. Tylko wtedy nasza interwencja może być skuteczna, gdyż tak ja wspomniałem wcześniej Dział odpowiadający za monitoring sieci aktualnie nie odnotowuje spadków w działaniu naszej infrastruktury. Problem można zgłosić pod numerem telefonu 602900000 (koszt zgodny z cennikiem) ewentualnie mailowo na boa@t-mobile.pl. Jeśli odnotujemy wpływ takich indywidualnych zgłoszeń niezwłocznie się nimi zajmiemy i przekażemy je do dalszej weryfikacji.

Przykro mi, że Mieszkańcy Gminy odczuwają takie problemy i serdecznie za nie przepraszam.


 


Z pozdrowieniami
Tomasz Szadkowski
Biuro Obsługi Abonenta

T-MOBILE POLSKA S.A.
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
telefon +48602900000
internet www.t-mobile.pl